Serwis

Zapraszamy do skorzystania z uproszczonego systemu zgłoszeń usterek gwarancyjnych. W tym celu przygotowaliśmy numery zgłoszeniowe oraz adresy mailowe do naszych Autoryzowanych Centrów Serwisowych.

Koszt połączenia telefonicznego - zgodnie z taryfą operatora. Aby zgłosić usterkę w okresie gwarancji należy zadzwonić w dni robocze w godzinach od 09.00 do 17.00

Drobny Sprzęt Kuchenny

na telefon +48 22 114 76 12 lub wysyłać e-mail na adres serwis.maleagd@smeg.pl

Duże AGD (urządzenia do zabudowy oraz wolnostojące)

na telefon +48 22 417 3 417 lub wysyłać e-mail na adres serwis.duzeagd@smeg.pl

Oprócz opisu usterki w zgłoszeniu należy koniecznie podać: typ, model urządzenia, numer seryjny, datę zakupu, nazwisko zgłaszającego, adres sprzętu a także dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail) niezbędne do dalszego kontaktu. Prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. Zgłoszenie zostanie zarejestrowane centralnie a nasi konsultanci serwisowi oddzwonią, aby ustalić jej termin lub odebrać sprzęt do sprawdzenia.